Be delusional, they said!

Usko itseesi, unelmoi suuresti! Niin toitottivat videot TikTokissa ja somegurut muilla alustoilla. Kuvaaminen ja editoiminen on ihanaa, mutta vaikuttajan rooliin pyrkiminen ei vaikuta omalta jutulta. Niinpä kun UGC tai käyttäjien luoma sisältö alkoi trendata amerikkalaisten tiktokkaajien keskuudessa, kiinnostuin ajatuksesta. Voisiko siis tavallinen tallaaja luoda sisältöä yrityksille?

Päätin kokeilla. Tammikuusa 2023 sain ensimmäistä kertaa kutsun kuvaamaan sisältökampanjaa Boksi:n kautta. Olin imarreltu: vaikka yritys ei lopulta päätynyt ostamaan kuviani ja sain kampanjasta "vain" osallistumiskorvauksen, oli tekemiseni huomattu ja sisältöni oli laadultaan sellaista, että se kiinnosti asiakasta. 

Tänään pääsin askeleen eteenpäin, kun suuri kotimainen yritys osti kuviani. Uskoin itseeni, unelmoin suuresti ja se kannatti. Ammattimainen sisällöntuotanto on minulle edelleen enemmän unelmaa kuin todellisuutta. Nuo pienet onnistumiset kuitenkin rohkaisivat jatkamaan eteenpäin. Samalla ajattelin, että olisi hienoa jakaa omaa matkaani kanssasi. Liity siis seuraan, jos olet kiinnostunut sisällöntuotannosta! Ilmianna itsesi myös postauksen kommenteissa ja vinkkaa vaikka oma Instagram- tai TikTok-tilisi. Olisi hienoa tutustua!

Kommentit

Suositut tekstit